Оформлення замовлення
перед оформленням замовлення, будь ласка, ознайомтеся з умовами доставки.
При правильному оформленні замовлення через сайт на Вашу електронну пошту надходить автоматично звіт про замовлення. Будь ласка перевірте правильність оформлення замовлення! Дякуємо
Графік роботи магазину "Baby Premium"
Прийом замовлень з понеділка до неділі з 9.00-21.00 за телефонами:
(099) 555-43-31
Прийом замовлень через кошик магазину та через e-mail babypremium@ukr.net
з понеділка по неділю цілодобово
Обробка замовлень з понеділка до неділі, середа - вихідний
У разі, якщо через не залежні від нашого інтернет-магазину причини покупець відмовляється від замовлення в момент його фактичного отримання або з якихось інших причин не прийняв замовлення - покупець оплачує витрати на доставку
Мінімальне замовлення на пересилання 300 грн
Умови доставки
Доставка замовлень проводиться кур'єрською службою «Нова пошта» протягом 1-3 робочих днів
Вартість пересилання товару оплачує покупець
Замовлення тільки по Києву від 5000 грн ми пересилаємо за наш рахунок
Оплата замовлень
Вартість товару можна сплатити на картку Приват банку (реквізити ФОП надішле менеджер тільки після підтвердження наявності товару) повністю або частково (мінімальна передплата 50%, але не менше 200грн)
Якщо оплата часткова (передоплата) - частину, що залишилася, покупець оплачує при отриманні, скориставшись послугою післяплати (зверніть увагу, що за наклад. платіж стягується на пошті 2% від суми + 25грн за пересилання назад грошей. Плюс пересилання товару до Вас до міста.
Усі відправки оцінюються (страхуються) на повну суму замовлення, але за бажання покупця можливе оформлення з мінімальною оцінкою вартості товару, проте у разі втрати/псування товару при транспортуванні, вся відповідальність буде на покупці!
Всім покупцям необхідно зробити часткову передоплату як запоруку того, що Ви точно заберете товар - почастішали випадки, коли роблять замовлення, ми відправляємо, а потім клієнт з якихось причин не забирає товар і ми змушені платити за пересилання туди-назад.
Сподіваємося на розуміння!
Шановні покупці, ми не несемо відповідальності за роботу компаній-перевізників, за їх форс-мажори (затримка доставки) та за пошкодження під час перевезення! І тому страхується товар! Обов'язково максимально перевіряйте цілісність товару на пошті у присутності співробітників компанії та за потреби складайте акти-претензії на перевізника!
При надсиланні посилки ми перевіряємо кожен товар!
Повернення товару
Харчування та засоби гігієни поверненню не підлягають (за Законом прав Споживачів)*
У разі повернення або обміну інших товарів з якихось причин клієнт привозить товар особисто на склад за попередньою домовленістю
Вартість за товари, які купували магазин під конкретне замовлення, повертається за вирахуванням коштів за витрати транспортування від постачальника до складу (тільки великогаборит-коляски, ліжка, шафи)
Повернення коштів відбувається протягом 3-5 робочих днів із моменту звернення (на карту приват банку)
*Урядова постанова № 172 від 1994 року - перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню після їх придбання, а саме: лікарські препарати, продовольчі товари, засоби гігієни...
Так що стосується непродовольчих товарів, згідно з постановою, не можна повертати: парфумерно-косметичні засоби, зубні щітки, м'які дитячі іграшки, товари для новонароджених (соски, пелюшки, пляшечки тощо), рукавички, білизну, білизну, тканини, вироби зі штучного та натурального волосся, друковані видання, дитячі вироби з гуми, а також ювелірні вироби з дорогоцінних металів та ін.
"Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки."
"Повернення або обмін товару виконується лише згідно з письмовим висновком авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені." (стосується побутової техніки та електро-товарів)
Товар неналежної якості, асортименту, кількості - спочатку покупець відправляє посилку на адресу інтернет-магазину за свій рахунок, потім ця вартість має бути йому компенсована інтернет-магазином після встановлення, що справді товар з браком.
Товар належного якості - зворотну доставку оплачує покупець, тобто. поштові послуги оплачуються за його рахунок
Ми докладемо всіх зусиль, щоб Ваше замовлення прибуло вчасно, а при виникненні непередбачених обставин Вас завжди попередять про них і узгодять новий термін доставки.