перед оформленням замовлення, будь ласка, ознайомтеся з умовами доставки.
* У такі райони як Бортничі, село Троєщина, всі адреси далі вул. Богатирська, 24, Петропавлівська та Софіївська Борщагівка, Чайка, Корчувате, Русанівські Сади, Новосілки, Жуляни, вул. Метрологічна (усі номери далі 14 будинки), вул. замовлення 3000грн та платна доставка 150 грн! а в Новобіличі, Коцюбинське доставка 300грн!
Графік роботи магазину "Бебі Преміум"
Доставка по Києву
Час доставки обговорюється з менеджером по телефону, або, якщо замовлення через e-mail або кошик
Доставка до офісів проводиться до входу в будівлю.
У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили саме те, що ви замовляли. Усі претензії щодо відповідності товару замовлення та його зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки замовлення.
У разі, якщо через не залежні від нашого інтернет-магазину причини покупець відмовляється від замовлення в момент його фактичного отримання або з якихось інших причин не прийняв замовлення - покупець оплачує витрати на доставку (по Києву – 150 грн.)
Оплата замовлення по Києву
Кур'єру за фактом при отриманні замовлення будинку;
Передплата на картку Приват Банку (тільки після підтвердження менеджером)
Доставка та оплата товару по Україні
Мінімальне замовлення на пересилання 300 грн
Доставка по Україні проводиться кур'єрською службою «Нова пошта» протягом 3 робочих днів
Вартість пересилання товару оплачує покупець
при отриманні товару за тарифами "Нової пошти"
Вартість товару можна сплатити на картку Приват банку (реквізити ФОП надішле менеджер тільки після підтвердження наявності товару)
повністю або частково (мінімальна передплата 50%, але не менше 200грн
Якщо оплата часткова (передоплата) - частину, що залишилася, покупець оплачує при отриманні,
скориставшись послугою післяплати (зверніть увагу, що за наклад. платіж стягується на пошті 2% від суми + 25гр за
пересилання назад грошей. Плюс пересилання товару до Вас до міста. Післяплатою відправляє тільки через Нову пошту.
Усі відправки оцінюються (страхуються) на повну суму замовлення, але за бажання покупця
можливе оформлення з мінімальною оцінкою вартості товару, проте у разі втрати/псування товару при транспортуванні вся відповідальність буде на покупці!
Всім покупцям необхідно зробити часткову передоплату як запоруку того, що Ви точно заберете товар - почастішали випадки, коли роблять замовлення, ми відправляємо, а потім клієнт з якихось причин не забирає товар і ми змушені платити за пересилання туди-назад.
Сподіваємося на розуміння!
Шановні покупці, ми не несемо відповідальності за роботу компаній-перевізників, за їх форс-мажори (затримка доставки) та за пошкодження під час перевезення! І тому страхується товар! Обов'язково максимально перевіряйте цілісність товару на пошті у присутності співробітників компанії та за потреби складайте акти-претензії на перевізника!
При надсиланні посилки ми перевіряємо кожен товар!
Повернення товару.
Харчування та засоби гігієни поверненню не підлягають (за Законом прав Споживачів)*
У разі повернення або обміну інших товарів з якихось причин клієнт привозить товар особисто на склад за попередньою домовленістю
Вартість за товари, які купували магазин під конкретне замовлення, повертається за вирахуванням коштів за витрати транспортування від постачальника до складу (тільки великогаборит-коляски, ліжка, шафи)
Повернення коштів відбувається протягом 3-5 робочих днів із моменту звернення (на карту приват банку)
Ми докладемо всіх зусиль, щоб Ваше замовлення прибуло вчасно, а при виникненні непередбачених обставин Вас завжди попередять про них і узгодять новий термін доставки.